måndag 18 oktober 2010

Resultat LCD v2:

-1,9 kg
Totalt -4,9 kg
Syns det? Nej....

8 kommentarer:

  1. klart att det gör, skål! kram!

    SvaraRadera
  2. Exakt som mig (-1,9) men eftersom jag egentligen inte ränknar hekton utan bara helkilon tänker inte jag blogga om det i dag. Jag väntar ett hekto tills jag nått ett jämt kilo :o)Fan vad vi är bra!

    SvaraRadera
  3. Klrt det gör.
    Men man brukar inte se det så bra själv.
    Idag kör jsg o en kollega igpång med GI.
    För vilken gång i ordningen minns jag inte.
    Men jag vet ju att det funkar.;)

    SvaraRadera
  4. Tror jag visst att det gör! Keep up the good work!

    kram

    SvaraRadera
  5. Heja! Såg att du ringt i lördags men jag var så stressad, var tvungen att åka runt och fixa en massa! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Kämpa kämpa de e "bara" 2v kvar...jag tugga sockerfritt toy då de e som värst :)
    kram

    SvaraRadera