lördag 16 oktober 2010

Är det värt det...????


Ja, idag tvekar jag....angående pulverdieten! Väger verkligen det positva över, jämfört mot det negativa?
Är det värt att frysa konstant? Att ha lite små ont i huvudet jämt? Att faktiskt vara vrålhungrig emmellanåt? Att inte orka träna (har energin, men musklerna ORKAR inte. SKUM och obehaglig känsla!)? Att ha en mage som knorrar hela tiden? Att vara trött? Att förmodligen gå upp det lilla man gått ner sen när man börjar äta?
Jag vet faktiskt inte... Minus 4,5 kg totalt på knappt två veckor mot allt det jag räknat upp...? Alltså MER än hälften kvar! Ska jag orka?

4 kommentarer:

  1. Ja, det är det. Tycker ialla fall jag som äntligen börjar komma i gamla kläder. Halvtid nu, har vi klarat det 2 förata klarar vi sista halvan! Go girl!

    SvaraRadera
  2. <3 <3 jag tror att du orkar om du verkligen vill! Du är en tävlingsmänniska maribel och du klarar det här!!
    Därimot tycker inte jag personligen att du behöver gå ner i vikt.. därför tycker inte jag att det är värt det.. men det är ditt mål och jag håller på dig!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fy så svårt beslut att ta...för jag undrar hur det kommer gå sedan då du nu är vrål hungrig och fryser...det är ju något som inte försvinner bara så där...
    MM lycka till, verkligen ...
    Jag skulle aldrig fixa detta, då jag frusit många gånger och fattat nu att det var fettet som gjorde att jag frös.....för att åt minimalt av detta....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är klart du orkar...!!!! Iväg med dig och köp lite annorlunda bubbelvatten med smak... en skön tidning... boka in något lyxigt i veckan, en massage, ansiktsbehandling eller medicinsk fotvård... unna dig! From måndag kör jag 4 veckors ISO för att seriöst känna på det.. sen inspirerad av dig kommer jag köra 3 veckor pulver för att cutta det sista....!
    En Montegordo resa i 40-årspresent - perfekt!! Fyller själv i april så det hade ju varit grymt med 2 40 taggare i löparspåret...!! Ha skön helg!

    SvaraRadera