torsdag 3 juni 2010

Paris i bilder












8 kommentarer:

  1. Nu blev jag ännu mera sugen att åka till Paris. Du är nöjd väl?

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få se lite bilder! Jag vill oxå åka till Paris....avis kram Vivi

    SvaraRadera
  3. När vi var i Paris för några år sedan så låg hotellet ett kvarter ovanför Moulin Rouge( om det nu stavas så)
    Härlig stad men lite dyrt då colan var lika dyr som ölen.
    Välkommen hem :)

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag sugen på att åka till Paris och käka (bland annat)!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Guuu va mysigt det ser ut!! Riktigt charmigt!! Men lite kallt ser det dock ut? här har det varit stråååålande solsken dom senaste dagarna.. super skönt. Imorgon har jag tagit flexledigt för att kunna njuta av solen lite! Hoppas på att den lyser imorgon då! ;)
    Ser ut som du har en toppenresa!!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  6. Kul att se bilder från Paris. Jag känner igen mig och längtar dit igen! Dyrt var det, men härligt!! Kram

    SvaraRadera