onsdag 30 juni 2010

Lunch direkt ur paketet


Idag provar jag med lite kakao på.

7 kommentarer:

  1. Det där att blanda i banan är inte min bag. Blev du mätt?

    SvaraRadera
  2. Ser ju liiite godare ut än med kanel måste jag säga.

    SvaraRadera
  3. Fattar inte att du blir mätt på det där, skulle på sin höjd vara en frukost för mig, men det ser faktiskt gott ut. Kram

    SvaraRadera
  4. Mätt...? Ehhhh, jo det blev jag! Eftersom jag även åt en morotskaka (viskar det sista så märks det inte så mycket!)!

    SvaraRadera
  5. MUMS!!!! ser riktigt gott ut!
    <3

    SvaraRadera
  6. :D Ok ... tack! Får se om jag smakar på det någon dag? Kanske efter ett rejält joggingpass.

    SvaraRadera
  7. kan varmt rekommendera keso, vaniljpulver, jordgubbar och valnötter. MUMS!

    SvaraRadera