torsdag 24 juni 2010

Känsliga läsare varnas....







Eftersom jag inte gör någon hemlighet av att jag gillar Botox, så tänkte jag visa hur det går till...!
Det jag stör mig mest på är "arga rynkan" mellan ögonbrynen.
Rynkorna i pannan har minskat markant sedan jag började med Botox (kan ju inte rynka längre...musklerna slappnar av även när preparatet gått ur).
Idag tog jag även skrattrynkorna runt ögonen, man kisar ju rätt mycket under sommaren annars!
Jag är nöjd med det jag gör, även om jag vet att det är kontroversiellt och lite "fult"!
Alla har vi våra laster....!

8 kommentarer:

  1. Tycker att det är underbart att du står för detta. Det är ett val som man själv gör och jag vill också göra detta.

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Ja du gör precis som du vill men jag tycker fortfarande att det tar bort din personlighet och slätar ut en del av dig.

    Fast vi ses ju aldrig i verkligheten så då spelar det ju ingen roll :)

    Ha en skön midsommar.

    SvaraRadera
  3. Har en vän som gör får restylane 2 ggr/år och hon är supernöjd!

    Önskar dig en härlig midsommar

    kram från mig

    SvaraRadera
  4. JAg vill OXÅ HA!!!!!! :)
    Hur ofta? Vad kostar det?
    Glad Midsommar önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Tycker verkligen om att du står för det du gör och vill du göra det så ska du det absolut!

    Stor kram till dig och ha en underbar midsommar! :D

    SvaraRadera
  6. Inget fel i botox men nu har det stigit dig åt huvudet. Kram ändå <3

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för dina besök i min blogg och dina fina kommentarer. Jag blir alltid så glad.
    Självklart har vi köpt en tidning åt lilla söta A och en till lilla söta B. Det är också köpt tidning till mamman, mormor, farmor, moster i Köpenhamn osv osv osv. DN´s upplaga den dagen nådde nya rekordhöjder tack vare oss!
    Du ska ha all respekt för att du står för vad du tycker och gör. Jag stör mig också på min "arga rynka" men jag törs liksom inte.
    Jag hoppas du får en riktigt, riktigt trevlig midsommar.
    Kramar Katarina

    SvaraRadera