tisdag 22 juni 2010

Lunch


Efter 75 min stavgång och 30 min gym. Jag är på G:-D

4 kommentarer:

  1. Vad är det på skinkan? Bra jobbat tjejen.

    SvaraRadera
  2. Vad lite du äter till lunch! sen kom jag på att jag inte ens ätit lunch idag, lite naturgodis bara. Vad mcyket du ätit till lunch :-)

    SvaraRadera
  3. Petra; mango chutney!

    Lotta; Lite....eller hur!?!

    SvaraRadera
  4. Ser nyttigt ut och så efter stavgången med, vad du är duktigt du, själv åt jag ett mål på MAX men å andra sidan brände jag nog av massor med kalorier när jag meckade ihop växlingsautomaten som rasade i tusen bitar, det var jävulskt varmt i säkerhetsrummet och jag var bara tvungen att få ihop det och allt är så tungt, ja nu fungerar det men jag fick nästan psykbryt alltså....så jag tappade säker mitt onyttiga lunch där...usch hade helldre gått stavgång.....huuuu kram kram från grannen

    SvaraRadera