lördag 24 oktober 2009

Videoblogga

Som ni kanske sett har jag idag upptäckt att jag kan videoblogga från mobilen!!
Kul som tusan, känns lite hightech!
Mannen blev dock lite sur eftersom han tyckte att jag bloggade mer än jag kollade på matchen....
Träffade på Marie KJ (www.systermarie.blogspot.com) och hennes Magnus, fick en trevlig pratstund över ett glas vin/öl innan det var tid att gå och äta. På restaurangen var det inte särskilt mycket folk, men - Per Moberg med sällskap kom dit och fick då ALL service....dvs mat och dryck på bordet innan vi ens fick beställa dricka! Så när vi väl beställt och väntat ytterligare 30 min så tröttnade vi och gick!
Så istället för sushi blev det en burgare på O´learys, där stod maten på boret efter en kvart!

6 kommentarer:

  1. Det tycker jag ni gjorde rätt i!Krogar, affärer och andra publika inrättningar som favoriserar kändisar ska man unvika! Kan tänka mig att burgaren smakade minst lika gott som japan-maten!

    SvaraRadera
  2. Jag hatar att vänta o speciellt om andra som kom senare får bättre service. Så jag tyckte ni gjorde rätt för det ska inte spela någon roll om man är kändis eller inte.
    Bra beslut :)

    SvaraRadera
  3. Betala dyrt for att videblogga istallet for att se matchen, du ar rolig du.

    SvaraRadera
  4. Helt rätt att gå om det inte var bättre service än så! Hrmff... Att det ska vara skillnad på folk å folk?

    SvaraRadera
  5. På just Minako får man tyvärr vänta alldeles för länge för att det skall vara ok. Bra beslut att gå!

    SvaraRadera
  6. Fan vad sådant är trist, skriv ut bad resturangen hette så att man inte råkar gå dit. Att klassa folk på det viset ät SKITdåligt. Men tur att ni hitta någon annanstans att mätta era magar i.
    Kram

    SvaraRadera