tisdag 13 oktober 2009

Är det fredag?

För den 13:e är det väl?
Och otur är dagens ledord!

Dagen började med att mannens taxi inte kom när den skulle, utan ca 55 min för sent! Då blev det helt enkelt omöjligt att hinna till flyget... Iofs ledde det ju till något bra, han är hemma en extra dag!
När jag kom till skolan var det NOLL medlemmar ur min grupp som kom! Lite jobbigt att grupparbeta....! Nåja, efter en halvtimma kom det en! Så, vi lyckades reda ut dagens uppgift ändå! Men, skrivaren i skolan fungerade inte med det program vi använt oss av, så det var att sticka hem snabbt för att skriva ut! Då pajar skrivaren.....
Medans jag skrev ut var mannen i källaren med en blixtinkallad rörmokare eftersom ett vatten rör i tvättstugan gått sönder!

Det var rätt skönt att dra iväg och träna efter skolan, kände riktigt hur frustrationen rann av mej!

9 kommentarer:

  1. Va , fy farao vilken dag...låter sådär ....
    Kram och hoppas det ska bli en bättre dagi morgon...

    SvaraRadera
  2. Jag borde kanske åxå träna skiten ur mig..? ;)
    Hoppas din dag slutar bättre än den varit.
    Fy...är inte avis på din dag.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Ojoj ja vilken otursdag! Men i morgon kan det bara bli bättre! Tack ja håret blev bra, och nu åker cykeln in i garaget, det är fööör kallt oavsett vad man har på sig....brrr det blåser igenom en...ha det så bra kram Vivi

    SvaraRadera
  4. Men lite tur var det i alla fall! Att taxin var försenad så att mannen var hemma och kunde ringa efter rörmokaren!
    Hoppas allt är bra nu och att den här månadens dos av otur är över.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas morgondagen blir bättre.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  6. Hoppsan. Ja, börjar det illa brukar det inte räta upp sig. Möjligen vid träningspasset. Skönt när sånt rinner av en. Hoppas morgondagen blir bättre.

    SvaraRadera
  7. Ibland kör det ihop sig, helt klart. Hoppas dagen idag blir en bättre sådan.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Skönt att höra att det finns fler än jag som drabbas av otur, i morgon kommer en ny dag och den kan knappast bli sämre...kram

    SvaraRadera
  9. Hmmm I know the feeling och träna funkar ALLTID!!!!!!

    SvaraRadera