söndag 11 oktober 2009

Fåfängan

Idag blir det bara en lätt frukost, ska träffa mamsen och papsen för en brunch (ser fram emot amerikanska pannkakor med lönnsirap...mmm!) på Fåfängan. Mannen är också medbjuden då han är på ett av sina blixtbesök i hemmet....!

Har förresten löst mysteriet med mina onda vrister - SKORNA!!
Naturligtvis är det mina gamla skor inköpta på Tradera (!!!) som inte är de bästa att studsa runt i! De passar perfekt till bodypump där man bara står stilla, men där är nog användningsområdet slut!
Så...det blir nog en sväng till en sportaffär efter Fåfängan!
http://www.fafangan.se/

6 kommentarer:

  1. Låter gott med pannkakor!! Njut ordentligt!!
    Jag har också problem med ett par nyinköpta skor, som egentligen är aerobicsskor, men de är inte bra till spinning! Jag använde dessa 2 ggr, så jag fick inte byta dem och kartongen har vi råkat slänga. Jag skulle ha köpt spinningskor istället!! Jag kände inte lilltårna , var tvungen att röra på tårna hela tiden. De är rätt så smala för mina fötter också.Skulle aerobicsskor vara något för dig istället? Iså fall får du de billigt! Jag har stl 39. Det är Nike-skor.
    Ha en bra söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Låter härligt, var ligger Fåfängan. Det verkar vara ett trevligt ställe, värt ett besök kanske? Själv jobbar jag, vi har ganska mycket patienter, men det flyter. SAAAknar.... dig massor!!!!
    Kram Camilla O

    SvaraRadera
  3. Låter toppenmysigt, vet du jag har aldrig varit där...skärpning!! Fint du har gjort här på bloggen, vi har nästan samma färger ser jag, bra smak du har!!! Fina bilder på dig. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  4. Bra skor är bra att ha. Traderaskorna har nog gjort sitt.
    Hoppas du njöt av frukosten och av sällskapet :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt med brunch. Jag har aldrig ätit brunch. Dumt att inte unna sig av livets goda.

    SvaraRadera
  6. Guud så gott med mat! Vilken läcker bild! Där skulle jag vilja vara och äta, typ nu, men no no not for me!

    SvaraRadera