onsdag 28 oktober 2009

Är så nöjd!!
Min nya väckar-klocka-lampa är så bra!
Imorse vaknade jag till solsken, vågskvalp och lite mås skrik.
Idag var det ingen "träna före frukost dag" så det fick bli 10 min Qigong i solskenet!
Tack för alla diettips!
Har kollat upp endel, tror att man även måste KUNNA lite om det man föreslår...!
Så, nu är jag expert på 23 st dieter!
Funderar starkt på att testa "blodgruppsdieten", man äter utefter sin blodgrupp....
det verkar så väldigt vetenskapligt tycker jag.....!

9 kommentarer:

  1. Låter som en suverän väckerklocka. Ha en underbar onsdag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, toppen att den fungerar väckarklockslampan! Ja man kanske ska investera en....lampsetet som jag köpte kan man lika gärna kasta, får inte igång det...suck...ja skräp säger mannen jaja kanske det var men om det hade kommit igång så hade det varit ett klipp. Ska ge mig på det igen....det var lite skruvande och kopplande...suck...ja lycka till med dieterna! kram Vivi Jag ska åka till Västerås idag, skönt att det är sol iallafall....../Vivi

    SvaraRadera
  3. Vad kostar ett sånt uppvaknande? Kan faktiskt vara väl investerade pengar!!!

    SvaraRadera
  4. En sån väckarklocka skulle jag också ha! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller med... du ÄR konstig... ;)

    Vakna PIGG innan kl sex... hualigen...

    Enda gången jag skulle vakna pigg så dags är nog om jag får svininfluensan...du vet...vakna pig... hahaha..haha...ha...h...a...eller..?...nä...
    förstås inte...nähäpp...om jag skulle ta o..tja..dra mig tillbaka kanske... ;)

    Och ett PS här bara..ett litet... GO SCENIC VIEW, GO SCENIC VIEW...!!!! :D

    Men du..du är duktig...är nog bara avis ;)
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  6. Kunde du hitta några dieter på sidan jag skicka...va ju några eller hur...
    Coolt med klockan....

    SvaraRadera
  7. Ja visst är klockan grym!
    O fy vad jag skäms över att jag sprang in i den där människan med kryckor idag!!! :(

    SvaraRadera
  8. Men hallåååå... Var e du..? Två dagar..!?!
    Har du tränat sönder dig..? Eller kanske gått vilse på dina tidiga morgonpromenader.. och inte hittat hem igen...????
    Det ÄR farligt o träna för mycket..jag säger ju det...
    Kram på dig när du hittar hit igen ;)
    Gissan

    SvaraRadera
  9. Blodgruppsdieten har jag hört talas om, säg hur den känns om du testar den :) Hoppas helgen har börjat bra! Kram.

    SvaraRadera