fredag 16 oktober 2009

Svackar...

...på mer än ett plan!
  1. maten - ett rejält problem just nu! Äter INTE bra! Varvar chokladbollar med godis och vin.. Och däremellan en och annan nutrilett!
  2. motivationen - skolan. Tycker ämnena är roliga, men - ger det något? Är det värt all tid jag lägger ner?
  3. motivationen - projektet "snygg, snyggare, snyggast". Är inte nöjd med något just nu! Vägrar att lägga ut kort på mig, ser fasiken hemsk ut på varenda kort som tas!
  4. socialt - saknar tiden att umgås med vänner och familj! Hinner inte just nu , men vill jätte mycket!!
  5. bloggen - intressant? Eller inte?

Det enda som går bra nu är träningen! Känns kanon, får väl fokusera på det!

13 kommentarer:

  1. Jag är i samma svacka, vi får ta oss upp tillsammans!
    Kommer du på pumpen imorgon?

    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror också jag har kommit i en svacka, men det händer så mycket annat så jag hinner inte göra allt. Har varit sjuk, mycket med MF plus allt annat....hinner knappt blogga, men din blogg är så rolig att läsa!!!
    Trevlig helg och kram!

    SvaraRadera
  3. Saknar dig med gumman! Men det är klart att allt slit är värt de. Och jag vet redan att du är snyggast, även om du äter chokladbollar och dricker vin. Jag tycker att du är bäst!!!!
    Tusen kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. NEJ du har verkligen ingen svacka! Att läsa din blogg är som sol i sinnet eller ett gott glas vin när man förtjänar det, toppen alltså. GO GUMMAN!!!! Snart ska vi ha kul!

    SvaraRadera
  5. Hösten har tagit vid och solbrännan har bleknat. Tror inte att det är många kvinnor som känner sig snygga såhär års. Var inte för hård mot dig själv, vin och Chokladboll ingår i att njuta. Svackor har vi alla lite då och då. Ingår i livets hårda skola. Trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Du har fått till en härlig header i bloggen. Kul.
    Svackor får vi alla men faktiskt så väntar jag på min fortfarande. Den borde komma snart. Fast det går rätt bra för mig nu. Både träning, vikt(inte så viktigt igentligen) och sången som är mitt stora intresse. Det rullar på och så har vi en resa att se fram emot och där ska vi chocka några personer med våra något mindre kroppar. Ja faktiskt så leker livet nu. Men om en månad kanske det är tvärtom och påminn mig gärna då. Vi syns ju snart och det ska också bli roligt, ännu en grej att se fram emot.
    Ha nu en skön helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. jag har nog smittats lite av samma svacka varvar min mat med kladdkakor och smörbullar inte så mycket bättre=). Tycker oxå man inte hinner med allt vad man skulle vilja hinna.
    Det är väl bara att vänta på bättre tider, brukar tänka det kan ju inte bli såå mycket sämre utan det borde svänga til det bättre.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Nä men stumpan då! ;)
    Nu är det ju för det första så att man får bryta ihop och slafsa i sig både det ena och det andra. Jag vet att det går till en gräns sen vänder du igen. I know!
    För det andra så med motivationen så vet du att om den inte kommer så letar man fram den och låtsas att man har den...man ger helt enkelt inte upp, man går bara ner i en liten svacka...jag vet för jag är född i en formsvacka :)
    MEN...vad som är viktigast är att du måste göra saker som du trivs med. Du måste leva! Tänk inte att du i morgon ska göra si och så..gör det IDAG, för i morgon kan det vara försent...Lev livet, njut av det...glöm inte det.
    Stor kram och hoppas du hittar tillbaka till motivationen, men det vet jag att du gör :D
    Och bloggen.. Ajj lajk ;)
    Gissan

    SvaraRadera
  9. Svackor kommer vi till, så är det. Jag har tänkt flippa ur flera gånger den här veckan. Gymet har varit motigt att gå till. Men jag lovar om vi "härdar" ut så kommer snart en bättre period. Var stolt över dig själv ,se det som är bra och sluta inte att blogga...kram

    SvaraRadera
  10. Hej hej, ja det är så ibland med svackor, skönt att träningen går bra, då kommer nog allt det andra med! Jo ang bil så kommer du nog att se något nytt på parkeringen "Carport" på tisdag!!! Näää kändis eller upptäckt tror jag knappast men kul att vara med på något...man söker själv olika saker, du kan oxå gå med www.statist.se kram kram/Vivi

    SvaraRadera
  11. jobbigt att vara i en svacka men låt dig känna det du känner, vad det nu är som gör att du har hamnat i svackan. just ätande och svackor kan jag tipsa om en bra bok till dig, om du har lust och ork att läsa! kram! //tove

    SvaraRadera
  12. JUag tror att det är ett virus som smittar och just vi har fått det.....det heter tappatsugenorkenkraftenlusten.....jag har fått den med...så nu tar vi och hjälper varandra från den eller hur?? Och sluta inte blogga för guds skull...
    Vi ses ju snart eller hur??
    Kram

    SvaraRadera
  13. Det går upp och det går ner... Snart är du på banan igen! Kanske dags att påminna dig VARFÖR du gör allt det här. Både med skolan och med vikteriet! Påminn dig och hitta drivet igen!

    Lycka till!

    Stor pepp kram

    SvaraRadera