söndag 11 oktober 2009

Mätt...

...som en plätt är jag fortfarande!
Åt tills det tog stopp, bokstavligt talat!
Väldigt fin brunch och en utsikten är säkert en av stockholms bästa!! Rekommenderas!

Efter maten tog jag och mannen en sväng in till city, och jag köpte ett par nya aerobicsskor...och tights och tre träningslinnen....!!
Herregud, köper mer tränings- än "vanliga"kläder nu för tiden! Men, tränar man 5-6 ggr i veckan så går det åt, och det är faktiskt roligare att träna i schyssta kläder!!

10 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med snygga träningskläder? =)

    SvaraRadera
  2. Snygga träningsskor!!! Dom passar dig!!
    Ser ut som om du haft en bra helg!!
    Längesen man såg dig nu!! när jobbar du nästa gång??
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej babe!
    Tyvärr ses vi inte på pumpen imorgon, jag ska på bio med chefen och dessutom får jag ta det lite lugnt med benet fortfarande =( skorpan har inte släppt helt ännu.

    stor kram!

    SvaraRadera
  4. Hallojsan!
    Skor är det värt att lägga ner lite pengar i för fötterna är viktiga. Själv är jag kär i Nike skor just nu ;0)

    SvaraRadera
  5. Snygga skor och visst...snygga träningskläder ger power i träningen och i hjärnan.....kanske är det det jag ska göra i dag...för att komma i gång...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygga skor! Det är ett par Reebok jag har som jag kan ha på mig , även i spinning, så dem får jag ha så länge och så ska jag försöka bli av med mina aerobicsskor.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Sant det där med träningskläderna! Och du - inget dåligt samvete ska du ha! För övrigt käkade jag lösgodis i eftermiddags, det var värt varenda liten kalori :)

    SvaraRadera
  8. Vi andra syskon tog en sväng till Rosita.. för god middag och lite snack... Alla hälsar!

    SvaraRadera
  9. Hej Maribell! ville bara hälsa! Det var väldigt längesen senast! hoppas allt är bra med dig? Det måste vara 20 år sen du var sommarbarn hemma hos oss? jag har lite svaga minnen om det! jag var ju inte så gammal så jag minns inte exakt :) jag vet att jag funderade väldigt mycket över vart du hade tagit vägen när jag var mindre? hittade några kort på oss hos morsan för ett tag sen så jag pratade med syrran (Barbro)och hon berättade att du har en blogg! Många stora hälsningar från lillgrabben Björn från Värmland
    bjorn.brunmark@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Läckra skor! Jag har också kostat på mig nya träningskläder- bla en rosa top som är urläcker. Dock inte min färg men ändå, snyggare än mina svarta fula gamla träningskläder! Härlig känsla att våga sticka ut och vara rosa i träningscirkeln! Stort för mig!

    SvaraRadera