torsdag 8 oktober 2009

Ingen bra vecka!

Nej, inte matmässigt!!
Vet inte riktigt när och varför det spårat ur totalt....
Började förra fredagen, sugen efter skolan = blåbärspaj med vaniljvisp till middag!
i lördags "hetsåt" jag skorpor med bregott på jobbet + 2 koppar choklad!!
Söndag OK, men så i måndags - chokladbollar.
Tisdags - naturgodis till middag.
Igår ok, men idag.....äppelpaj och lösgodis! Och nu mackor till middag!
Har också lagt mej till med ovanan att ta mjukt bröd (VITTLUFTBRÖD) med bregott på till lunch!
Tur att jag tränat varje dag den här veckan!
Men, det dröjer nog inte länge tills jag ser ut som på bilden nedan........
PEPPA MEJ!!

Bild från 2005, bakom mej sitter lillebror Daniel,
inte en gnutta fett på den killen....!


4 kommentarer:

  1. Den där bilden var det väl inge fel på! Du behöver inte alls ha dåligt samvete, du kompenserar allt så bra. Jag har nog aldrig sett en tjej med större karaktär och vilja som du har gumman. DU ÄR DUKTIG!!!! Imponerande!

    SvaraRadera
  2. Hoppla-hoppla!
    Kom igen nu!
    Verkar som vi löser av varandra du och jag.
    Under tiden du skött dig har jag slarvat.
    För nu är det tvärtom.;)

    SvaraRadera
  3. Men Maribella..!!!
    Kom igen nu... Det är ju ingen fara o bryta ihop och balla ur, bara man kommer igen....!!!
    Det är bara till o bryta mönstret igen.
    Planera o ha hemma grejjer som är "tillåtna"... Ha ett par kokta ägg färdiga i kylen. Stek bacon o ha kalla i kylen. Avocado... nötter...mörk choklad...
    Kom igen nu.
    Du har ju bestämt dig ;)
    Du fixar det.
    Bryt ihop o kom igen.
    Stor pepp-kram till dig
    Go go go...
    Gissan

    SvaraRadera
  4. Så väl jag känner igen mig!!! Det låter som dina gamla vanor fått klorna i dig igen. Ingen fara! Du är medveten om det och som du tränar är väl ingen större skada skedd- OM det inte fortsätter förståss...

    Stor Pepp-kram till dig!

    SvaraRadera