tisdag 20 oktober 2009

Svettig


På ryggen redan innan pumpen för jag har joggat 3 km!

9 kommentarer:

  1. Ja nu märker jag riktigt hur duktiga alla är och inte jag......måste börja snart...

    SvaraRadera
  2. Naijs imorgonbitti är det min tur :0)

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig Maribel.

    Jag ska lyda dina råd du givit mig i min blogg, jag lovar!

    SvaraRadera
  4. Härligt med svett. I morgon ska jag till gymet och svettas i mängder.....kram

    SvaraRadera
  5. haha! Härligt gumman! Du ligger i du =)
    Men e de verkligen så smart att ha en grå t-skirt när man tränar? där syns ju minsta lilla svett fläck :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat! Vilken karaktär, svettig redan innan passet. Japp Biff Rydberg vart det =)

    SvaraRadera
  7. Mia, kanske det som är poängen...!

    SvaraRadera
  8. Haha, du tycker de e snyggt med svett alltså =) själv tycker ja det är skämmigt, men sen e ju inte jag nån tränings människa heller :)
    Ja du Maribella, jag vet inte jag, e ens han intresserad av det? känns lite scary =)
    Kram

    SvaraRadera