fredag 8 januari 2010

Vem är den skyldiga...

....till den sista kommentaren här?

5 kommentarer:

  1. Jag är totalt helt oskyldig! Kram

    SvaraRadera
  2. Inte är det jag heller men du kan ju alltid prova att översätta men hjälp av google.

    Troligtvis någon typ av spam.

    SvaraRadera
  3. Amenvafffaaan....det var inte jag, det var inte jag, det var inte jag...!!!
    ;)
    Nä jag tror helt enkelt att det var Edwina...
    Kul tjej det där...eller vad det nu är...

    SvaraRadera
  4. Oskyldig!

    Hehe.. Mitt pysslande kommer nog hädanefter att sträcka sig till att klistra in stenar med siffror på. ;-)

    FaR låter intressant tycker jag. Det kommer du säkert ha nytta av. Var läser man det?

    Ha en så bra fredagskväll det går efter omständigheterna!

    SvaraRadera
  5. Det är spam, fick såna kommentarer på MASSA inlägg, hela inkorgen blev full!

    SvaraRadera