söndag 17 januari 2010

Födelsedag!!

Idag fyller jag år, inte mindre än 39!!
Att ha födelsedag gillar jag, det är speciellt! Min egna dag! Som jag säkert delar med någon mer i världen....
Bjuder på ett par bilder från några av mina tidigare födelsedagar.
17 januari 1976, jag fyller fem!


6 eller 7 år, blir jag här


Världens snyggaste 19-åring....eller??


20års dagen firade jag på Teneriffa


Och den 25:e födelsedagen firades i Thailand.


30år, eller rättare sagt ett par veckor senare....
Ingen tog kort på mej på själva födelsedagen!


32-år, första födelsedagen i huset!


Förra året, 38 år.


Idag, 39 år gammal.
Det kan man inte tro va!?! *blink*
Idag blir det inte så mycket firande,
sparar mig (och pengar!!) till nästa år!
Dagens höjdpunkt blir dubbelpass BP och spinning!

21 kommentarer:

  1. Lycka till på träningen!
    O skåla ordentligt i vatten!! :D

    SvaraRadera
  2. HIPP HURRA!! Vad roligt med födelsedag och UNDERBART att höra att det finns fler som gillar att fylla år, en helt egen dag med "ursäkt" att få mysa :) Kalas!! Ha det kanon!

    SvaraRadera
  3. JA MÅ HON LEVA....HIPP HIPP HURRA..grattis på din dag. Ha det bäst...kramar i massor

    SvaraRadera
  4. GRATTIS...:):)kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Världens största GRATTIS till dig från mig...hoppas verkligen att din dag , trots att du inte ska sväva ut så mycket, blir en underbar dag...
    Så hipp hipp hurra och fortsätt att ha det bra!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis på din dag :) hoppas du får en fantastisk rolig dag! Kram kram

    SvaraRadera
  7. Grattis och hurra på din födelsedag!

    Grattiskramar Sofie

    SvaraRadera
  8. Grattis gumman, hipp hipp hurra till dig! Massor av kramar till dig på din dag!

    SvaraRadera
  9. Hurrar å grattar...!!! :D
    Men du...du blir ju bara snyggare o snyggare för varje år...
    Tänk fiii fan va snygg du e när du fyller typ 100... ;)
    Grattiskramen till dig idag
    Gissan

    SvaraRadera
  10. Grattis grattis igen! Vad kul med bilder från tidigare födelsedagar! Kram Vivi

    SvaraRadera
  11. Ett stort GRATTIS på födelsedagen till världens snyggaste 39-åring! Kolla själv, du är mycket snyggare nu än när du var 19!
    Hipp, hipp, hurra!
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  12. Grattis igen! Gick födelsedagsträningen bra?

    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis bella Maribella! Kramar

    SvaraRadera
  14. Grattis på födelsedagen Maribel! Grattiskramar från Görel (Barbros lillasyster)

    SvaraRadera
  15. HURRA HURRA HURRA HURRA, du ser inte en dag äldre ut än på bilden med flätorna. Kram

    SvaraRadera
  16. Grattis igen. Jag hoppas att du blev firad hela dagen. kram

    SvaraRadera
  17. Nattlinnet kommer jag ihåg, men mössan på bilden från -76????

    Bild 2: Där var du nog 6 år.

    Hjärtat mitt, vad åren har gått fort!

    SvaraRadera
  18. Grattis! Hipp! Hurra! Grattis på din dag!
    Du ser strålande ut! Vi är nästan jämn gamla- jag är ett år äldre...

    Kram!

    SvaraRadera