fredag 8 januari 2010

Nä.....nu räcker det 2!

Jag har ju sett fram emot 2010 eftersom jag haft känslan att det ska bli ett bra år!
Men hej vad man kan ha fel!!!
Summerar årets första bedrövelser;

  • värmegolvet har gått sönder i hallen
  • SSK torsk igår
  • vatten & värmesystemet (pannan) har gett upp idag
  • ingen träning idag pga föregående punkt
  • + på vågen
  • soptunnan full av gammal smält och utrunnen cheescake
  • förra lördagens födelsedagsmiddag inställdes pga dåligt väglag

Det finns mer...men nu måste mannen sitta vid datorn och ringa hit en röris så vi kan ha vatten i kranen snart igen!

14 kommentarer:

  1. Oj oj det var inte roligt att höra :( Tänk att en och samma kän hända just bara en person :(
    Hoppas det löser sig för er nu i all fall.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu kan det ju inte bli sämre åtminstone, upp med hakan allt ordnar sig. Jag har på känn att det BLIR ett bra 2010...kram kram

    SvaraRadera
  3. Men så tråkigt att höra. Som man brukar säga, en olika kommer aldrig ensam. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, nä nu räcker det banne mig....
    Hoppas det löser sig...snabbt...

    SvaraRadera
  5. Nä usch, ingen bra början alls. Ni får värma varandra.

    SvaraRadera
  6. Ja, vilken osis!! Hoppas att ni får ordning på det snart! Kram

    SvaraRadera
  7. ja men jävlar..
    Varför ska det vara så här`?
    Hoppas bara att det här e det enda negativa som händer då i år!

    SvaraRadera
  8. Aj då! Hoppas det löser sig för er snarast.

    2010 BLIR ett bra år!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Du behöver bestämt också en kram idag!

    SvaraRadera
  10. Shitt nu kan det bara bli bättre.....ibland händer allt på en och samma gång...förresten ringer din man med en dator, inte telefon??? Nu var jag kul va??
    Tänkerpådig KRAM från mig...

    SvaraRadera
  11. Neej, inte roligt i smällkalla vintern. Om det är till nån tröst har jag en gång eldat så mycket i pannan att den började koka och gick sönder...Inte roligt det heller.Numera eldar jag lite mindre..*harkel*
    Hoppas det fixar sig fort!!
    Telepati styrkekram!!!!

    SvaraRadera
  12. Låter inte så kul. Jag håller tummarna att ni får till det med värmen.
    Vissa veckor är skitveckor och sådant får man ta. Det kommer sol efter regn.
    Det blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Usch det låter inte kul men nu kan det ju bara bli bättre och kanske behöver man lite motgångar ibland, även fast just det där kanske inte är det roligaste. Hoppas allt ordnas iaf, lycka till!
    Peppkram

    SvaraRadera
  14. Nej men usch! Inte roligt alls låter det som! Dåålig början på ett år som kommer bli så himla mycket bättre än det verkar just nu! ;) Hoppas värmen och vattnet kommer snart tillbaka!
    <3
    Kraaaam

    SvaraRadera