fredag 22 januari 2010

Berg-och-dal vecka!!

Ja, det har verkligen varit upp och ner!
Flera personer i omgivningen har drabbats av större eller mindre katastrofer,
det har lärt mej att livet är verkligen inget man ska ta för givet!!

Positiva saker finns det också, som tur är!!
Seminariet jag höll i tisdags gick bra, examinationen i "konditionstest på cykel" idag gick också bra! 1-veckas resan till Teneriffa har ändrats till en två-veckorsresa, UNDERBART!!
Träningen går bra, men jag känner mig tröttare i kroppen nu när jag lagt in vilodagar....konstigt!

Ha en härlig helg alla, och ta vara på varandra!!

8 kommentarer:

  1. Tackar, det är väldigt skönt att all ovisshet är över! Än har jag inte fått hem den "viktigaste" boken, men jag får glo i det jag har.

    Vad höll du seminarium i? Och konditionstestet på cykel är vi alla nyfikna på!

    Ha en härlig helg du med!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du också får en skön helg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så sant, så sant. Du är både vacker och klok!

    En trasig torktumlare är verkligen ett i-landsproblem.

    Det känns extra bra att ha haft en verklig kvalitetsdag tillsammans med de dyraste jag har. Det är så lätt att ta även det för givet.

    Jag hoppas verkligen att du får en lugn, skön och riktigt bra helg.

    Många kramar, Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  4. Livet är som en tom bok som vi fyller med en mängd olika saker.Det svåra är att fylla boken med saker som betyder något för en i längden. Vi ska inte ta livet för givet. Lev väl och sköt om dig.
    Kram/
    Carina

    SvaraRadera
  5. Det är sant att det går upp och ner. Både livslusten, vikten och en massa annat. Det är som är viktigt då att man försöker tänka på sina nära och kära så man kan stötta varandra när det går nedåt.

    Underbart med två veckors resa. Här blir det nog ingen sådan resa i år.
    Måla huset är också en resa i sig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det knasigt, när kroppen spelar en ett spratt...trött när man inte vill....
    Kram

    SvaraRadera
  7. Livet är en berg och dal bana. Då det går uppför är det tungt men när det är utför går det galent!

    Jag vet precis hur lätt det är att ta allt för givet. Jag jobbar dagligen med att ta vara på livet och vara tacksam för allt jag har!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera