fredag 1 januari 2010

Mitt 2009, en sammanfattning:

2009 var året då jag;

  • gick med och ur viktväktarna för sjuttioelfte gången....resultatet? +-0 kg!
  • uppsökte arbetsförmedlingen för första gången i livet.
  • lärde jag mig att sköta huset själv då mannen oftast var i Schweiz och jobbade
  • rullade pengar både ut och in.....!
  • började jag utbildningen till hälsopedagog
  • startade bloggen
  • kom igång med träningen på allvar
  • reste mer än någonsin
  • sköt K-pist, AK4, pistol och kastade handgranat
  • satte mej själv i "främsta" rummet
  • sprutade mej lite här och där i förbättrande syfte
  • fjällvandrade

Ett bra år, väldigt bra!

Nu ska jag toppa med ett ännu bättre 2010!

12 kommentarer:

  1. Gott nytt år!
    Det passar mig bra redovisa vikten imorgon istället. I morse var vågen inte speciellt rättvisande pga allt intag på nyårsafton. Förmodligen mycket vätska kvar i kroppen... hick

    Japp, 2010 blir Året!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint 2009 du verkar ha haft, jag hoppas ditt 2010 blir ett år där du får ta hand om dig själv minst lika mycket som -09 och där världen är fin :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tror du toppar galant detta nya år.....så ba som det förra året var...

    SvaraRadera
  4. Jag tror precis som alla andra att ditt 2010 kan bli ännu bättre.
    Fast sticket kan du låta bli va ;)

    Ha en riktigt bra fortsättning på det nya året och mig slipper du inte som kommenterare.

    Vihörs

    SvaraRadera
  5. Låter som ett riktigt bra år och tror absolut det nya året kan leva upp till det :)
    kramar

    SvaraRadera
  6. Kanoninställning att 2010 blir bättre...!
    Det känner jag åxå att det blir.
    Kramen på dig.
    Gissan

    SvaraRadera
  7. Hej! Låter som att ditt 2009 har varit ett bra år! 2010 blir ett toppen år tror jag! kram och god fortsättning! Vivi

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År! Vilket år du har haft och nu ser vi fram emot det nya decenniet! Tänk, ett nytt decennium.....fullt av möjligheter och utmaningar! En stor kram

    SvaraRadera
  9. Det är i närheten av min målvikt det!
    Här sa vågen 88,8.
    NU kör vi!

    SvaraRadera
  10. Men då, jag har lite att lära från dig! Vilken kvinna och vilka grejer, härligt.
    Ösnkar dig god fortsättning!

    SvaraRadera
  11. Låter som du haft ett kanon år gumman! Härligt! Hoppas som sagt att 2010 blir ännnnnu bättre då!! =)
    Tack så jätte mycket att jag fick komma på nyår! Det var super mysigt!! <3 Jag är så glad att du finns!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  12. Vilket häftigt år!!! =) Vi får sikta på att slå det ändå 2010!

    SvaraRadera