torsdag 23 juli 2009

Jag erkänner!!

Det verkar som endel av er bloggare har HÖGA tankar om mej!!
Tyvärr måste jag erkänna att det enda jag fick till idag var att rensa bland papperna, det tog hela dagen!! Undra varför man inte gjort sig av med kvitton på saker som inte finns kvar längre och gamla skatteuträkningar från 2003.....
Trodde att jag var mer "slängare" än "sparare"!
Nu har jag två papperskassar fulla med papper som ska eldas upp, och hela köket är fullt av konfetti!! Ja, iform av små pappersprickar som sprids när man använder hålslagaren.....!
Fram med dammsugaren!

1 kommentar:

  1. ja varför sparar man så mycket papper? Usch och gamla tidningar som man tror man ska titta i igen.....behöver oxå göra en rensning...men det får bli en annan dag! Ha en bra fredag! Kram Vivi

    SvaraRadera