måndag 27 juli 2009

Varför så många inlägg idag?

Jo, för jag har haft mycket att göra...och när jag blir stressad så blir det lätt att jag inte kommer mej för något alls - mer än att blogga!!
Nu håller jag iallafall på att packa inför min och mamsens årliga "titta på blommor, parker och trädgårdar" resa. I år bär det av till Göteborg, kan nog hända att det blir en del shopping också, det brukar det bli!!
Något det inte kommer att bli är iallafall träning, har efter mycket funderande beslutat att INTE ta med träningskläder!! Semester i tre dagar ska man väl kunna få ha!?!?!
Ha det gött alla!

4 kommentarer:

  1. Gud va mysigt ni kommer att ha...min mamma har just brytit benet och ska försöka gå med rulator, himmel och plättar...
    Kramis på dig...

    SvaraRadera
  2. Du vet vad jag skulle ha gjort och sagt om du packat upp träningskläderna, va? Vi ses i morgon och vi ska ha det görgött!
    Mamsen

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen, ha det riktigt trevligt med mamsen i underbara Göteborg. Det finns en affär där som du skulle älska, Balders Hage. Ring mig om jag ska beskriva vägen dit.

    SvaraRadera