tisdag 7 juli 2009

Efter en skön helg så var det jobb igår igen, även om jag inte direkt jobbar ihjäl mej så känns det att semestern närmar sig!! Har nu bara två arbetspass kvar, sedan är det lata dagar i fyra veckor! WONDERFUL!

Igår var vi ett gäng från jobbet som hade knytis hos mej, så mysigt och god mat! Är troligen världens sämsta bloggerska för jag missade att ta kort.... Och det bordet var fantastiskt fint, liksom de som var här!!
Nåja, så himla dålig kanske jag inte är för jag tog iallafall två kort i lördags!!
Delar av familjen E skålar i champagnesangria (blev nästan lika gott som på Mallis!!), och en bild på min nya ljuskrona på altanen.




Idag är en ledig dag, men med mycket annat planerat!

4 kommentarer:

  1. Den kronan skulle passa hemma hos mig också ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Så fint! Den där champagnesangrian vill jag gärna ha recept på, kram kram

    SvaraRadera
  3. jag är Sveriges sämsta bloggare som inte bloggat på länge, men nu ska jag försöka vara tillbaka på riktigt.Vad fint du har fått det på din altan, ni ser ut ha det riktigt trevligt...kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maribel, åh vad fint ni har det hemma! Du har känsla för inredning du må jag säga. Kul med bilder. Ljuskronan ser ut att passa in bra på altanen. Sköt om dig tjejen.

    SvaraRadera