måndag 20 juli 2009

Hemma igen!

Trippen till Åre är över, men inte semestern!! Tre låååånga veckor kvar!
Kalasbra har det varit, lagom varmt (10-15 grader) för fjällvandringar och crosscountry cykling på mtb! Blev övertalad av mannen att testa cyklingen...och det är som jag trodde! JAG ÄR INGEN CYKELTJEJ (mer än på motionscykeln...)!!!!!! Mitt högra ben är ett av bevisen, har massor av blåmärken efter vurpor och slag på trampan!
Trots mycket friluftsliv har jag plussat på vikten, SUCK!

Nu behöver jag pepp för att vända trenden!

PS: idag morsade jag på Suzan med bloggen http://ettdussinpannor.blogspot.com/ på träningen! Kul!! Och riktigt fina tatueringar!

10 kommentarer:

  1. Hej och välkommen tillbaka!! Vilket underbart äventyr du varit med om....nu blev jag avis...älskar ju cykel och tokiga utmaningar.....blåmärken, talar bara om att du är en tuff BRUD!!!!
    Fasen att ni bor så lång bort eller jag inte kanske vi kunde ju träna ihop då...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem. Ja det stämmer nog att vi är rätt lika :D
    och nu ska vi ta dem sista kilorna,om jag klara det över semestern... :):D

    SvaraRadera
  3. Hörrö du du, ingen sinkar mig i detta fallet...Alla är ju hjärtligt välkomna att träna med mig, så funkar jag.....jag tycker det är superkul att peppa....andra...
    :)

    SvaraRadera
  4. Nu finns kort på pumpbrudarna i min blogg :))

    SvaraRadera
  5. Hej Maribel, kul att ha dig tillbaka i cyberrymden. Jag har något att erkänna. Jag kunde banne mig inte åta bli att kika in på eran veranda när vi var hos Mats och Anna i lördags. Gick inte upp utan kikade i några sekunder som en busig unge. Maribel, du ska arbeta med inredning. Du ha så bra smak och sådan känsla. Hoppas smygtitten var okannars får det bli ett förlåt från min sida.

    SvaraRadera
  6. Kul att ha dig tillbaka.
    Du har varit saknad.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men vi som skulle cykla med primatravel??? Och så ÄR du ingen cykeltjej???

    SvaraRadera
  8. Kul att du är tillbaka och det där lät jättekul även fast det inte gick så bra, skulle mer än gärna vilja prova på det.
    Inga fler plus nu utan nu är det minus som gäller :D

    Peppkram!

    SvaraRadera