måndag 4 juli 2011

Tillbaka....

.....efter ett längre blogguppehåll är jag (förhoppningsvis) nu!
Tiden har inte räckt till, och lusten har inte riktigt varit på topp.
Den stora anledningen till detta är förstås hunden,
att en hund tar såååååå mycket tid kunde jag aldrig ana!!
Men det är kul - oftast.
Min devis att "hund = sund" var dock totalt fel!
HUND = SUNK passar bättre in på mig.....
En del annat har jag dock hunnit med i all valpuppfostran,
visar det i bilder för den som är intresserad.
Dio och jag på födelsedagsmiddag hos.....

.......bästaste vännen Marie.
Här med syster Gun.

Inne på 2:a veckan pulverdiet. Måste bryta de ovanor som börjar smyga sig tillbaka.
Sätta "P" innan det gått för långt!

Valpkurs i Strängnäs varje onsdagkväll i 2,5 h.

Sen midsommarkväll hos grannarna.

Dio sussar hos Evelina på midsommarafton.....

......som till största delen spenderades hos bästa Camilla som fyllde 40!

Studentmottagning hos svägerskan.....

.....för sonen Kristoffer!
Bra gjort grabben!

Jessica (på "flajjen") har fyllt 30......

.......så hela "IVA-ligan" var på en mysig middag.

Min idol IRL!
Bon Jovi i Helsingfors......
.......med underbara Camilla!

8 kommentarer:

  1. Hej, oj så mycket roligt! Vi ses/hörs kram Vivi

    SvaraRadera
  2. Ja du har då inte legat på latsidan.
    Ha det gott.
    Kram
    Peter

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaks till Bloggvärlden! Fina bilder :o)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du är tillbaka :D Har saknat dina inlägg massor!

    Just nu är jag sjuk så träningen går kanske inte bäst men annars går den bra :) Just nu är det semester men den 1 augusti ska jag börja jobba och om 20 dagar blir det stockholmsflytt :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Vad bra att du går en kurs i Strängnäs. Det skulle jag också valt att göra.

    Snygga Maribel, välkommen tillbaka i cyberrymden :-)

    SvaraRadera
  6. Åh! Jag förstår att du inte hunnit blogga för du ser ut att ha haft fullt upp med roligheter!!! Jätte kul att du e tillbaka iallafall! <3
    kram

    SvaraRadera
  7. Alevo...fy satan...fick inte ner det pulvret när jag försökte, blev Modifast istället men det är ett bra tag sen.

    Lycka till!!!

    SvaraRadera