måndag 4 juli 2011

Både och!

Sitter och slökikar på "Lotta på Liseberg".
Ikväll är Malena Ernman en av gästartisterna.
Om henne tycker jag både och.
Hennes röst är perfekt skolad, men jag gillar den inte - lite för mörk för min smak.
Smal och vältränad kropp - men ändå inte en kropp i min smak. Lite för muskulös kanske?
Fina drag och fint hår - men inte snygg ändå....(lite för grov/sliten?)
Nåja - tur att alla inte har samma smak!! Det skulle bli lite trist.
Fö är jag lite (underdrift!!) sur på blogspot.com.
Kan inte kommentera annat än som anonym hos vissa av er - och hos endel inte alls!
Någon med samma problem?

5 kommentarer:

  1. Jag har exakt samma problem och har haft det flera veckor! Grrrymt irriterade. Jag gillar Ernman, toksnygg både i ansikte och kropp och rösten är ju cool!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Blogspot är jag så jäkla trött på... har precis registrerat mig på wordpress... får se om jag orkar dra igång där istället. Blogspots problem är faktiskt en av anledningarna till att jag inte orkar skriva i bloggen ser ut som en transvestit...tycker jag... :) Kramen påre

    SvaraRadera
  3. hahaha....skulle ju stå att Ernman ser ut som en transvestit...inte bloggen... :)

    SvaraRadera
  4. Jag kan skicka kommentarer.. men måste trycka på skicka knappen ca 3ggr innan kommentaren kommer iväg.. men det går iallafall!! Tror de har varit så nästan jämt när jag ska kommentera =) man ska inte ge upp, bara att klicka på skicka gång på gång på gång så kommer det tillslut iväg :)
    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Jag har samma problem, mkt irriterande. Jag måste kommentera på min egen blogg som anonym + ange kod. Sedan är jag sur på att när man lägger in bild i ett blogginlägg kan det se ut som hejbaberiba när det publiceras.

    SvaraRadera