söndag 31 juli 2011

En trevlig kväll...

Trevligt hade vi det igår.
Firade Pillan som fyllde 40 år den 17/7.
God mat och dryck, strålande sol, pool (även om jag inte badade) och dans i flera timmar.
Tyvärr är jag dålig på att fota, så det blev bara ett par bilder - och tyvärr inte på födelsedagsbarnet, så det får bli en gammal bild på tant Pernilla!

Pernilla, kvällens medelpunkt!
Hade en sjukt snygg klänning från 70-talet på sig.


Världens bästa Mia (här med en skugg effekt på näsan...)


Camilla <3 <3


Conny och Jessica - ni var guld för vårt bord!


Camilla och Catta


Tusen tack för alla underbart peppande kommentarer på min förra inlägg,
kände mig inte helt bekväm med mej själv igår helt enkelt!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, inte en enda bild på mig. Jag är besviken ;) Kramis

    SvaraRadera
  2. Själv ser jag väldigt sliten ut! ( Du som klagade på hur du såg ut innan festen , men som såg ut som en pärla ). Kram

    SvaraRadera
  3. Men klart man ska BADA när tillfälle ges.....

    SvaraRadera