tisdag 5 juli 2011

5:e juli 2011

Dagens;
  • Väder; grått, duggregn och lite sol
  • Jobb; har semester - men har jobbat 3 timmar pga flytt av hela avdelningen.
  • Hund; tränat att gå lös i skogen - går faktiskt över förväntan!
  • Träning; 40 min stavgång varvat med jogg. Mest jogg faktiskt.
  • Mat; pulver. Blandat med 5 mamma scan köttbullar + 2 knäckemackor utan pålägg.
  • Wow; vikten imorse. All time low på 10 år!!
  • Uuäääkk; hunden äter ALLT!!! Och biter, och skäller och och....
  • Goding; hunden!
  • Pucko; kan jag inte nämna här - men han/hon finns nära mig!!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS till vikten! Är jag ett pucko?
    //Marie KJ

    SvaraRadera
  2. Roligt med all time low!!! grattis!! Du e så duktig!
    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt WOW! Fan va kul! Hur länge ska du pulvra?

    SvaraRadera
  4. Lika sammma! Jag kämpar med några kilos övervikt. Har gått ner 0,6 kilo på en vecka, WOW! Mysmorgon med hundarna, mmmmmmm....och äckelchock med Lukas valp då han kom in med en stor kattskit. Blääääää

    SvaraRadera
  5. Grattis till vikten. Jag tränar dock inte just nu så jag går nog upp lite. Har ont av det onda och ingen hittar något. Ska nog besvära dem igen framöver. Ska ta en flytt först.

    Ha det gott

    SvaraRadera