söndag 18 april 2010

Summering av veckan...


Jaha, så var det ännu en söndagkväll med lite lätt söndagsångest!
Veckan som gått kan summeras som - SKAPLIG
Inte jättebra men inte jättedålig!
Positivt:
  • börjat "gymma".
  • planterat panséerna jag köpte för en vecka sedan...
  • träffat Camilla E
  • jobbat med Camilla O

Negativt:

  • trött, så trött är jag!
  • borde ha pluggat mer den här helgen

Nu ser jag fram emot en ny vecka med födelsedagskalas för "lilla" Daniel (bror) som fyller 30, hämta ut mitt zinktvättfat som jag beställt för att ha min grodfontän i, två 12:15 dagar i skolan, tjejmiddag, lön....

Hey, it´s gonna be a hell of a week!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du har rätt! Lycka till med gymmandet och allt annat!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, låter som att du har många kul saker på G, där sa du något, grodfontänen ska fram!! Kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en bra vecka. Kram

    SvaraRadera
  4. Positivt & negativt samt något att se fram emot. Livet kort och gott :-)

    Ha en bra vecka tjejen

    SvaraRadera