söndag 11 april 2010

Så var det äntligen vår...

...på riktigt!
Kvalserien är slut och man kan andas ut!
Grattis SSK och AIK!!
Helgen har inte bjudit på så mycket spännande direkt, jobb och plugg är väl ledorden (som vanligt).
Jag har också hunnit med att söka några jobb till hösten. Företagssjuksköterska hoppas jag ska bli mitt nya yrke!! Men utbudet är inte direkt stort...
Har lite ågren över vad jag ska göra om jag inte får jobb? Eller, arbetslös lär jag inte bli, men får jag jobba med det jag VILL??
Sommaren är iallafall färdigplanerad. Ska varva IVA och akuten med att vara ledig!! Som det ser ut nu så kommer min sommar att bli toppen!!
Det tråkigaste med denna helg är mitt högra knä som gör så in i bängen ont!
F-n, f-n, f-n!!
Jag som tänkte dra igång med en riktig rivstart inför sommaren!
Får väl skyla mej i vassen som vanligt!

9 kommentarer:

  1. Äsch, skit i dä. Satsa på beach 2015 i stället :-)

    SvaraRadera
  2. Du skulle nog vara perfekt som företags-ssk.

    Hoppas kan man ju alltid. Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Kanon att du har sommaren säkrad. I höst löser det SJÄLVKLART till det bästa. Själv ska jag börja knäcka extra som spågubbe. ;-)

    Kram och ta det lugnt med knät

    PS. Ha ha, jag inser förstås att jag måste radera bloggen innan jag börjar praktisera som hälsocoach! ;-)

    SvaraRadera
  4. Just ja, "motivation för motion" hittade jag av en slump på biblan. Vet inte om vi kommer att ha den som kurslitteratur framöver, men hoppas det. Jag har inte läst den, men den verkar vara riktigt intressant. Spontanlånade även en annan bok av samma författare, verkar också vara riktigt bra. Vardagsmotion heter den.

    God natt, morgon, middag eller vad det är hos dig

    SvaraRadera
  5. ja våren är här nu! underbart :) dock mindre härligt med ditt knä, fasiken va irriterande!!

    SvaraRadera
  6. Hej där grannen! Saknade dig i lördags! Men men det är ju så, man måste ju jobba med.....vad tråkigt med ditt knä, det var ju inte alls bra. Är det vila som gäller eller? kram kram Vivi

    SvaraRadera
  7. The good wife...tisdag kl 21.00...!!!
    Där är du med..!!
    Eller hur..?
    ;)
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  8. Skönt att du har sommaren fixad gumman! hoppas du får tillräckligt ledigt så du får njuta lite också =) Går du på schema i sommar eller ska du bara gå in med kort varsel?
    Jag tror att du kommer hitta ditt drömjobb snart! Jag hoppas på det iallafall!! :)
    Sikken otur med knät!! Hoppas det blir bättre snart så du kan träna som du vill! <3 <3
    Kraaam!

    SvaraRadera
  9. "Vassrugg 2010" kommer bli ett poppis ställe :D
    Jag vet att jag kommer göra ett besök ;)

    SvaraRadera