onsdag 14 april 2010

Det é mycket nu!

Ja, jag har verkligen haft fullt upp ett tag!
Men det känns bra!
Har:
  • sökt jobb och blivit kallad på två intervjuer! Tjoohoo! Kanske att jag kan få jobba med det jag vill trots allt....
  • jobbat
  • gjort två hemtentor, en godkänd - den andra har jag inte fått tillbaka.
  • haft en skoldag på World class gymmet i stan = grym träningsvärk idag!
  • idag provat på Box och ett par body combat övningar tack vare denna underbara människa!
  • gått på introduktionspass på "mitt" gym. Ska ge styrketräning en chans.

9 kommentarer:

  1. Ja nu är det mycket , håller tummarna för dig vännen att du får drömjobbet ;)kram

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen som att du har fullt upp! Hoppas det går bra på intervjuerna. :)

    SvaraRadera
  3. Starkt jobbat och lycka till på intervjuerna!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad spännande att få gå på två intervjuver. Lycka till!

    Sköt om dig. Kram

    SvaraRadera
  5. ... och så har du kompenserat för en sjuk (och gnällig) studiekamrat. Tack! :)

    Och WAY TO GO med allt annat! Klart du får drömjobbet, allt annat är otänkbart.

    SvaraRadera
  6. Det låter som att du är fylld av härlig energi.
    Härligt!

    SvaraRadera
  7. Wiihhooo...Grattis...!!! till intervjuerna...!!!
    Bara det är stort!
    Håller tummarna för att det blir vad du önskar.
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  8. Heja på, du är bäst!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Tjohoooo! Jag håller alla tummar jag äger och har för dig!!!
    Det var sååå längesen jag var inne i bloggarna och läste... Precis som du skrev så är det mycket nu...

    Kraaam

    SvaraRadera