tisdag 6 april 2010

Ledig...


...eller inte? Det är frågan!
Jag har ju som sagt lov, men inte f-n hinner man vara ledig!
Idag har jag tillbringat i det närmste hela dagen i garderoben ("kontoret") med
näsan i en hel massa böcker.
Men jag klagar egentligen inte, vädret var inte det allra bästa och jag ligger verkligen bra till med pluggandet!

Imorgon ska jag äntligen klippa mej! Herregud, det var lääängesedan.
Funderar på om jag ska köra enfärgat eller kanske slå till med våriga slingor?!? Det grå ska i alla fall väck!
Apropå grå, igår fick jag det verkliga beviset på att jag snart blir medelålders.... Povade ett par läsglasögon - och det var som att ställa in kamera zoomen! Sicken skärpa! Hmmm, funderar på att köpa ett par på ICA eller någon mack. Om inte annat gillar jag ju att ha (sol)glasögon i håret!

Påskbrunchen igår var fantastiskt god! Ha du vägarna förbi tycker jag absolut du ska äta här http://www.langbrovardshus.se/ .

Nu hoppas jag på minst två poäng ikväll - då ska jag ta bort min röda sympatifärg här på bloggen!

6 kommentarer:

  1. Ha vad kul du är, sympatifärg....jo men det är nog bra...
    Du måste fota ditt nya hår sen, man blir ju nyfiken så man spricker.....och blir sugen själv...
    Lycka till med pluggeriet nu...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klippa mig ska jag meeeed...!!! Det brukar hjälpa lite mot tråkighet...elelr hur..?
    Och jag ska börja gå ut på lunchen banne mig...!!
    Du hade ju kunnat hänga med om du bott liiiiite närmre nu när du är "ledig"...
    Ta vara på tiden, du...den går FORT..
    Ha en skön ledighet
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Helrätt med snygga slingor och ett par fräcka läsglasögon i håret.

    SvaraRadera
  4. Välkommen till klubben för åldersrelaterad synskada. Om vi sitter bredvid varandra på lektionerna kan vi bytlånas och på så sätt göra livet lite gladare.

    Och ärligt, en ny frisyr uppväger allt! Men klipp inte FÖR mycket. Det kan ge psykiska efterverkningar. Trust me. ;)

    SvaraRadera
  5. Häligt att klippa sig och färga. Man känner ju sig så himla mycket frächare efter det!!

    Hehe, läsglasögon! Ja du bullan, alla kommer vi dit en dag! Men tänk vad mycket bättre du kommer se när du väl köper ett par! Kanon att de ändå kan fixas så lätt!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Sympatifärgen blir kvar förstår jag efter att ha hört resultatet :-(

    Färgen i din blogg bryr jag mig inte så mycket om, men vad synd med en poäng. En poäng är klart bättre än noll (alltid). Man får vara glad ändå. Heja Röda!

    SvaraRadera