lördag 27 augusti 2011

Resultatet!

Inte så svårt att lista ut vilken text jag valt, om man känner mig o tänker efter....

Jag är nöjd, men ska kanske lägga till en krussidull runt s:et för att få ihop det mer med m:et.

Första gången tatueraren gjorde en på insidan/kanten av underarmen! Inte helt enkelt då hela underamen vrids när man rör handleden. Fick sudda några gånger innan jag blev nöjd! Nu syns den lite bakifrån och när jag tar upp armen/handen (typ petar näsan...), perfekt och diskret.

15 kommentarer:

  1. Jag gissade på Bon Jovi och kom ju ganska nära! Riktigt snygg!!! La Cantina är vår favoritreataurang!

    SvaraRadera
  2. Vilket gäddhäng du....

    SvaraRadera
  3. Anonym; tack för tipset! Nästa gaddning blir en gädda på själva hänget!

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt blev det Maribel!!!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Det blev superbra! ändra du texten igen så det blev som du sa först. haha!

    SvaraRadera
  6. Camilla; ja....set är ju jag lixom!
    Kram Maribel

    SvaraRadera
  7. ojoj coolt, gjorde det extra ont där? Ser ut att ha gjort ont...

    SvaraRadera
  8. Så snyggt! Verkligen asläckert och så du med den texten. Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Coooooolt...!!! :)

    SvaraRadera
  10. Svar; vet ej om det gjorde extra ont....har inte gjort någon tidigare! Men det var helt klart inte det värsta jag gjort, typ en 3-4:a på en 10- gradig skala!

    Coolt, njae....vet inte det riktigt! Lite mer tvärtom tror jag! Men det gör inget, jag trivs med att vara ocool!

    SvaraRadera
  11. Sv. Jag vet om tre en vid Badparken, en i Saltskog och en i Bergvik. Det är den i Bergvik vi brukar gå till.

    SvaraRadera
  12. Maribel, jag tillhör (nog) den skara av kvinnor som inte kommer att tatuera mig :-) Men, jag gillar din skarpt!

    Kram

    SvaraRadera