söndag 21 augusti 2011

Festlig fredag, lat lördag och skön söndag!

Så kan man sammanfatta min helg!

I fredags var det dags för ännu en 40-års fest, den här gången firades min

bästa Camilla.

God mat, frågesport och dans. Att det regnade 40 mm märktes inte i tältet!

Och – jag glömde kameran som vanligt!

Lördagen blev total mys/slappar dag. Tillbringade mycket tid i soffan, med en trött gosig hund.

Idag har vi varit i skogen och letat svamp. Någonstans mellan 2 och 3 liter gula kantareller fick följa med Mia hem (jag ids inte rensa….). Hunden var med och gick lös i skogen, är så glad att han inte sprang iväg utan hade stenkoll på oss hela tiden – bästa hunden som både kan vara med på fest och i skogen!

Imorgon börjar sista veckan på nuvarande jobbet. Fyra dagar kvar, sedan 6 dagars ledigt innan min nya karriär börjar den 1/9. Spännande!

1 kommentar:

  1. Ja, super duktig var verkligen Dio i skogen!! Är säker på att det kommer bli en kanon hund det där Maribel!
    Inte konstigt att du inte orkar rensa eftersom du tog med halva skogen när nu plockar svamp =) haha, massa jord, löv och skräp. om man bara tar bort det väsra synliga i skogen så e det inte så jobbigt sen :) Men tack så jätte mycket för eran skörd, super gott blev det!! och riktigt skönt var det att vandra runt i skogen också! En bra dag! :)
    Kram

    SvaraRadera