lördag 5 mars 2011

Trycker på PAUSknappen!

Idag trycker jag på paus,
det har blivit lite mycket ett tag....
Vet inte varför, men jag har svårt att veta vad jag mäktar med.
Och jag går i fällan gång på gång...ett extrapass på IVA blir till 2-3/veckan!
Jag har nästan två jobb - vettigt?!? Nepp!
Träningen, 2 spinningpass i veckan blir lätt det dubbla + lite till - vettigt?! Nepp!
Idag har jag sansat mej lite och bestämt mej för att inte jobba eller träna!
Det får bli en sväng på stan innan kvällens måste match i templet.

6 kommentarer:

  1. Blir lätt så, bra att du drar i handbromsen...
    Ha en bra dag nu..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klokt tänkt...men jag kommer att sakna ikväll
    Kram jessica

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland måste man trycka på paus och ha lite till för sig själv också Maribel! Det gjorde du helt rätt i!! du har ju alltid full fart!
    hoppas du njuter av din lediga dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klokt att bromsa. Var rädd om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är en klock kvinna som kanske skall börja leva som du lär... hälsocoach och allt! ;) OBS - jag ler! Jag vet hur mycket ett extrapass ger i pengar... vilket gör det supersvårt att i alla fall för mig själv tacka nej.... MEN jag brukar tänka att mer än 3 pass i månaden ger inte mer ut i handen... det äts upp av skatt... !
    Stoppa upp innan det är för sent.... Varför inte strunta i träning och extra jobb nästa vecka.... eller i alla fall nöja dig med ett par träningspass.... Fokusera istället på att äta bra och näringsrik kost, läsa en bra deckare, dricka en god kopp kaffe, ett glas rödvin och bara försöka landa på fritiden?!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Låter som ett sunt beslut! O starkt av dig!
    Eftersom inte jag egentligen behöver tummarna för mitt lag ikväll håller jag dem för er som utlovat...

    SvaraRadera