torsdag 10 mars 2011

Status 110310

Humör: topp
Gör: njuter av semester
Dryck: kaffe med mjölk (eller det är mer tvärt om)
Plan morgon: plocka och pyssla
Plan fm: packa (semester & SPA tripp)
Plan em: klippning
Plan kväll: core+ spinning
Dagens TV: halv åtta hos mig och dokumentären om fetmaoperationer
Nöjd med: min nya kofta som passar perfekt i strl 1
Mindre nöjd: vikten går inte ner som jag vill
Smärta: träningsvärk i rygg och armar efter gårdagens blixtvisit på gymmet
No no: tendens till förkylning

2 kommentarer:

  1. Har missat att du skall ha semester. Hoppas att det blir underbart.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow, underbart att känna. Jag har inte heller kommet ner under min magiska gräns men det känns så på kläderna och det är kanske viktigare (folk ser en ju med kläder och inte naken på vågen :o))
    Ses i morgon!

    SvaraRadera