tisdag 22 mars 2011

Back to life, back to reality...

Då var man hemma igen,
lite brunare, lite piggare och lite "proppmättare"!
Har ägnat hela veckan åt avkoppling, solning, badning, sovning och ätning!
Kan sammanfatta veckan i ett ord - nice,
SUPERNICE!!
Men jag har faktiskt varit jätteduktig också,
tränade på hotellets gym alla dagar utom en.
Minst 40 min cykling, ibland mer och ibland även lite rodd.
Och så har jag 4 ggr varit med på 45 vattengympa i poolen.
Det är väl därför jag GÅTT NER 0,2 kg!!!!
Känner mig riktigt grym just nu!

5 kommentarer:

  1. Välkommen hem. Vet du, har saknat dig asmycket.

    Vilken semester och underbart med träning och mat. Du är grym!

    På fredag smäller det...... Du vet.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra gjort att gå ner under semestern! Hejja dig och du....välkommen hem!

    kram

    SvaraRadera
  3. Oh!! duktiga du!!!! Inte många som går ner när dom åker på semester!!
    Skönt att ni haft det underbart! Och du var riktigt jäkla brun och super fräch maribel!! så avundsjuk!
    Kram

    SvaraRadera