torsdag 3 mars 2011

The big 4 & felaktigheter

Igår läste jag att Metallica kommer till Sverige,
i en svag stund mailade jag mannen att jag vill gå.
Detta har idag resulterat i biljetter till "The big 4" på Ullevi i sommar -
och jag undrar vad f-n som hände....är det verkligen något för mej?!?
Får väl glädja mig åt Metallica och att vi har sittplatsbiljetter på solsidan!
Ang. felaktigheter så registrerade jag mig på viktklubb.se idag (igen). Gillar att skriva in det jag äter och se hur många kalorier det ger. Och enligt deras uträkning är jag fortfarande ÖVERVIKTIG enl BMI!!
I alla andra tabeller och uträkningar jag gjort har jag numer ett normalt BMI....what!?!
Hmmm, nästan så man anar att de räknar högre på viktklubb, hur ska de egentligen annars motivera att normalviktiga personer vill vara med och gå ner i vikt..?
Det luktar pengar!!

4 kommentarer:

  1. Vad skoj att komma till min hemstad. Nuv et jag inte vad detär för datum men kanske en liten date innan du skall in och headbanga?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Maila viktklubb o fråga vad de håller på med! Själv skriver jag in min mat på matdagboken.se

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag har gått ur viktklubb jag gillar inte att ha löpande abonemang. Sen är jag jätteduktig att fylla i måndag till torsdag men ballar ur på helgerna (man fyller i när man är duktig och skiter i det när man slarvar)
    Trevlig helg på dig och GUD vad skönt med seger i går!

    SvaraRadera