fredag 14 januari 2011

Oj, vad man kan ha fel....eller stressad vecka...

....båda rubrikerna passar idag.
Skönt med fredag, har tentat av medicinsk diabetesvård 15 hp, idag. Skrev min tenta på annan ort, dvs KTH campus Telge.
Har nu "bara" en poster presentation kvar på den kursen. Det blir alltså Sundsvall i veckan!
Annars har det varit mycket på jobbet med nya grupper som ska starta och gamla grupper som ska avslutas.
Festen om två veckor tar också en hel del energi, men jösses vad jag ser fram emot den!
Idag var jag på underklädernas underklädesbutik häri stan, behövde en BH till min festklänning.
I hela mitt liv har jag trott mig vara en 80-85 C/D, kvinnan i affären plockade fram en som satt som gjuten direkt- i storlek 70E. Oj vad fel jag haft....

9 kommentarer:

  1. Hehe, visst blir man chockad när dom tittar på en och helt plötsligt hämtar en bh som sitter som en smäck! men oerhört skönt att hitta nån som faktiskt passar!
    Jag ser också jätte mycket fram mot festen, men har just nu lite klädpanik. hoppas det hinner lösa sig!! Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Hoppas att tentan gick bra, jag har tagit lov nu i 1vecka drygt. Det är såå skönt, men åhh vad jag saknar skolan samtidigt :P Kram

    SvaraRadera
  3. Dig har jag saknat. Hoppas att tentan gick bra.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Var glad över att du kunde få hjälp att finna en bh som satt perfekt. Jag har varit inne i en bh butik där expediten sa till mig att det inte fanns så små bh.ar. Deprimerande för en kvinna som dessutom tycker att det är kvinnligt med bröst att fylla bh.n med.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. :) idag köpte jag en BH utan att prova......

    SvaraRadera
  6. Skulle verkligen behöva shoppa lite nya behå:n. Alla är gamla och håller inte riktigt formen längre...

    SvaraRadera
  7. Sicken överraskning ; ) och den har jag också råkat ut för....trodde länge att jag var en C men det visade sig vara fel....var en D på väg mot nästa bokstav....

    Kramar ; ) Sofie

    SvaraRadera
  8. Jag misstänker att jag har fel storlek också...ska kanske besöka ett proffs och få en utprovad.

    SvaraRadera