måndag 17 januari 2011

Grattis....

...säger jag till mej själv idag!

24 kommentarer:

  1. Grattis till dig från mig! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och ha en himla bra dag!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis från mig! Och bamsekramar i massor

    SvaraRadera
  4. Grattis, hoppas du får bra dag! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis hoppas din dag blir toppen, ser fram emot näst nästa lördag! Kram Vivi

    SvaraRadera
  6. Grattis "lilla gullunge"!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS GRATTIS...<3 kram jessica

    SvaraRadera
  8. Grattis, grattis, grattis! STORA kramar på din dag!

    SvaraRadera
  9. Stort grattis, med många kramar från mig. Camilla O

    SvaraRadera
  10. Åh, grattis på din stora dag!! Du är så ung och spänstig!! Kram

    SvaraRadera
  11. GRATTIS GRATTIS snygging.

    Kramar i mängder och välkommen till kluben.

    SvaraRadera
  12. Grattis älskade vän, vi ses om 12 dagar (om inte förr) Kram Kram

    SvaraRadera
  13. Stort grattis på Din stora dag!
    Kram Torsti

    SvaraRadera
  14. Ja må du leva, ja må du leva :-)

    Stort Grattis på din dag Maribel.

    SvaraRadera
  15. Grattis på din stora dag. Hoppas den varit bra. Kram

    SvaraRadera
  16. Grattis unga tjejen. Ha en bra dag :)
    Kram
    Peter

    SvaraRadera
  17. Grattis o hurra på din dag!

    Hoppas att du har haft en toppendag och blivit ordentligt gratulerad ; )

    Kramar Sofie

    SvaraRadera
  18. Hipp hipp hurra hurra hurra! Stort grattis på födelsedagen! Kramar Görel

    SvaraRadera
  19. GRATTIS du fantastiskt snygga och trevliga 40-åring! Jag hoppas du haft en grym dag! Ser fram emot att höra om din stora fest! Behöver få lite tips och uppslag inför min egna stora dag...!
    KRAM och GRATTIS!

    SvaraRadera
  20. Självklart så har jag din mailadress på jobbet där det kommer upp automatiskt när jag börjar skirva ditt namn. Om du vill så skriv ditt mail igen hos mig så mailar jag dig omgående.
    Kramkram

    SvaraRadera
  21. Men GRATTIS till dig!!! I efterskott...
    Hoppas det känns fantastiskt att börja joina 40-klubben :) Det är nu (snart) som livet börjar, det vet du va..? ;)
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  22. Åhh, grattis i efterskott , hoppas du hade en fin dag med näraa ockh kära <3 Kram

    SvaraRadera