måndag 3 januari 2011

Mums!

Har veckohandlat på lunchen!

Published with Blogger-droid v1.6.5

7 kommentarer:

  1. haha! Ja veckohandlingen är ju iaf lätt när man pulvrar.;)

    SvaraRadera
  2. Ser mumsigt ut!
    Jag är 158 cm lång och målet ligger mellan 52-55... får se hur rynkig jag blir ;)
    Jag brukar använda http://www.bioforce.se/bioforce/sortiment/show_prod.asp?id=521
    i mina soppor... blir toppen!
    Kör hårt!!

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Vi har varit länkvänner på min gamla blogg "viktminskning".
    Nu har jag en ny blogg och undrar om du vill vara länkvän med mig även där?
    Du hittar mig på http://wellnessfight.wordpress.com/

    SvaraRadera
  4. Modifast har jag aldrig hört talas om, är det också pulver? Ser iofs mer ut som pasta

    sv Det fungerar väldigt bra tycker jag, skulle inte klara bara pulver och på detta vis så får jag ner kalorierna en hel del. Sug har jag inget, blir bara lite hungrigare på kvällen men inget en smörgås eller ägg inte botar :)

    Peppkram

    SvaraRadera