måndag 6 september 2010

Så sämst!!



Fy tusan vad besviken jag är över biggest loser Sverige! Deltagarna gjorde nog så gott de kunde, vad vet jag - man fick ju bara se reklam!!! Totalt sönder "reklamat" program! Vad hände, vad fick jag ut av det? Jo, 3 min invägning, 2 min träning, 6 miuter slutvägning och röstning. Inte det minsta fokus på den kost de åt på "slottet".

Nä, första och sista gången jag ser det direkt, ev kan jag tänka mig TV4 play så man kan spola över reklamen, då tar nog programmet inte mer än 20- 25 minuter att se.

bilden är från TV4:s hemsida

8 kommentarer:

  1. Håller med dig.
    Är jättebesviken!

    SvaraRadera
  2. Håller med du till 100% o jag som verkligen sett fram mot detta....

    SvaraRadera
  3. Hej, tänkte se på det men var ute med hunden istället, bra då missade jag ingenting då....kramis från Vivi

    SvaraRadera
  4. Har inte sett förlagan men blev lite nyfiken på den svenska varianten. Hade ingen koll på att det började igår men det gjorde inte så mycket då. Kollar nog play jag med.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig sett det amerikanska men tyckte det här var rätt bra :) Synd om de som åker ut bara. Reklam är bra! Man slipper betala en räkning för att se på kanalen + att man kan sätta på kaffe, duscha, vika tvätt när det är reklam. Det finns alltid 2 sidor av en sak (men jag håller med om att det bara visades träning och inget om kosten!)

    SvaraRadera
  6. Har börjat kolla in på play nu... Alltså, vad hände med att anpassa träningen efter förutsättning? Tyngste killen väger över 200 pannor och skulle få grymma resultat av att bara promenera. Fast det hade ju inte blivit någon "rolig" tv-underhållning.

    SvaraRadera
  7. Men det är otroligt roligt att se sin kompis vara med där :D
    Håll ögonen på det rosa laget!
    Riktigt riktigt kul o se.. (men hade förmodligen inte kollat det annars...)
    Kram från Gissan

    SvaraRadera