måndag 27 september 2010

Ödet

Tror ni på ödet? Eller slumpen?
Jag vet egentligen inte om jag tror på något av dessa, men ibland väljer jag att tro på båda - det beror på händelse och situation!
Idag väljer jag ÖDET! Den inställda resan till Valencia i helgen var menad!
Nu har vi (ALLA 10) enats om ett nytt datum, bokat ny resa och får tillgodoräkna oss den handpenning vi lagt ut för den underbara lägenheten (som är ledig!!). Och - sist men inte minst- kalaset blir BILLIGARE och restiderna bättre!
Spanien i november funkar nog.....!

3 kommentarer:

  1. Håller med! Typ ½ priset blir det ju! Nice :o)

    SvaraRadera
  2. Jag tror på att allt har sin mening, på både gott och ont.
    Suveränt att ni kommer iväg iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har kollat på vädret i november och det är mellan 16-19 varma grader. Det blir så bra för oss. Det ska bli riktigt skoj. Att det blev billigare är en ren bonus som passar mig mycket bra :-)

    Kram

    SvaraRadera