tisdag 14 september 2010

Radioskugga!

Har ju varit i Värmland (Bôrtan) över helgen.
Det var sååå kul! Så roligt att träffa Barbro igen, vi pratade en hel del kan jag lova!
Att återse de platser jag tillbringat många sommarlov var fantastiskt roligt!
Bara två mindre bra grejer hände;
  1. de bor på landet, och då menar jag l-a-n-d-e-t!! Och det i sig är väl OK men det var total radioskugga på min mobiloperatör...... Jag erkänner - jag är mobilberoende!
  2. jag glömde min kamera...hur kan man? När man ska återse så många och mycket efter så lång tid....? Väldigt korkat av mej. Barbro hade visserligen en kamera, men vad jag vet tog hon inte ETT ENDA kort!! Hmmmm, vad kan vårat undermedvetna mena med det??

Annars är det som vanligt, jobba-träna-äta-sova... Låter inte så kul men jag vill inte byta med någon just nu! Är också glad över att jag minskat ett par kg i vikt sedan jag började på nuvarande jobb - tur att man kan så deltagarna ser att det går! Den 11/10 planerar jag för pulverdiet under 2-3 veckor. Bäst man börjar vänja sig med kaffe utan mjölk.....

3 kommentarer:

  1. kaffe med mjölk brukar kallas vuxenvälling.

    Kaffe ska drickas svart. Det är göttast då :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag funderar också på en vecka eller två med bara pulver, antingen v39 el v40. Fast jag vet inte om jag kan...

    SvaraRadera
  3. nu blev jag påmind igen om att jag glömmer bort att ta kort, tog inte kort på dig eller Anders, PIINSAAMT!!!!!

    SvaraRadera