söndag 19 september 2010

Min söndag:

Är planerad in i minsta minut.... Tycker inte jag har fått in rutin på att jobba må-fre ännu, så allt ska liksom hända på helgen.
Idag ska jag:
  • rösta, har blivit så pass gammal att jag tom tycker det ska bli spännande att titta på "valvakan"!
  • plugga, ligger fortfarande efter i folkhälsovetenskaps kursen
  • bodypumpa
  • städa inne och ute
  • börja planera inför nästa helg som kommer att tillbringas i Spanien med bla dessa två!

Puh, blir matt av att bara läsa om allt....

6 kommentarer:

  1. Jag funderar mycket på väskproblemet inför resan. Har fått info om vilka mått som gäller av Åsorna. Jag vill packa i min väska men vet inte om jag vågar chansa :-(

    Ha det gott, snart ses vi :-)

    SvaraRadera
  2. Det rolgaste idag måste väl planeringen inför Spanien.
    Kram

    SvaraRadera
  3. nästa söndag är det jag som håller i pumpen, måste öva nya skivan för den kan jag inte alls.. oj oj oj =))

    SvaraRadera
  4. o du är bortrest då såg jag.. synd :(

    SvaraRadera
  5. Oh va härligt att åka till Spanien.....drömmer mig bort!

    SvaraRadera
  6. Du är en inspiration som får in så mycket på en dag!

    Tack för pepp. Jag har varit lite off från bloggsfären på sistone, både vad gäller läsande och skrivande.

    Kram

    SvaraRadera