söndag 9 maj 2010

Ny vecka!

Herregud vad tiden rullar fort just nu!
Jag hänger inte riktigt med! Snart har halva Maj gått,
och jag har inte hängt undan vinterjackan än...
Men, vad gör det i den här kylan!!

Veckan som gått har iallafall varit kanon,
jag har;
- köpt nya löparskor med inlägg
- fått drömjobbet
- donat i trägården
- fått en hel del skolarbete gjort (snart slut, wiiih hooo!)
- jobbat

Har inte mycket tid över och det får bloggen lida för tyvärr.
Jag lovar dock att bättra mej - fler inlägg och framförallt fler bilder. Tummis!

6 kommentarer:

  1. En än gång GRATTIS.

    Det är inte alla som får drömjobbet.

    Kul det går bra för någon :)

    SvaraRadera
  2. Låter bra, för jag tycke rom att hänga här!

    SvaraRadera
  3. Kanonvecka för en kanontjej då alltså?? :)
    Underbart! Är fortfarande väldigt glad för din skull Maribel, jag hoppas jobbet blir lika roligt som du föreställer dig!! <3 <3
    När e du färdig i skolan då??
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja grattis till dig och jag väntar med spänning på mera skrivande här...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att du har flyt, det är välförtjänt!

    Ha ännu en kanonvecka!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Grattis igen till jobbet, du får berätta mer när vi ses! Ja det är ju så, man hinner inte allt, det är det som är så skönt med bloggen, man kan skriva när man har tid. Ha en bra vecka, min börjar med städning...kram Vivi

    SvaraRadera