tisdag 11 maj 2010

Middag



7 kommentarer:

  1. Åhh vad gott det där såg ut, hoppas det smakade bra ;) kram

    SvaraRadera
  2. Hur är det egentligen med sushi..? Är det bra GI-mat eller inte..?
    Har bara ätit sushi en gång...o då var de hemmagjorda som vi blev bjudna på....smakade sådär, tyckte jag...
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Sushi! Har hört att resturangen vid sydpolen har bra sushi.

    SvaraRadera
  4. Sushi kan man INTE får för MYCKET av. Mumma.

    SvaraRadera
  5. Kul att du hittade till min blogg! Du har en fin blogg här med mycket intressant.
    Viktutmaning.... hm.... tja, just nu är målet att gå ner 4 kg till midsommar, men det går trögt just nu och jag är rädd att jag misslyckas. Inte pga maten och motionen, utan pga att min kropp nog vill att jag tar det lite lugnare. Den vill inte lika gärna "släppa ifrån sig" kilona nu (har ju gått ner lite över 20 kg på ett år) när jag inte har lika många kilon kvar. Men vad tusan! -4 kg till midsommar - vad säger du?!?!?!

    SvaraRadera