fredag 28 maj 2010

EXAMEN!!


Jag

Klassen

Här är beviset - jag är HÄLSOPEDAGOG!!

13 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Examen!!!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!

    Åh vad fin du är!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis :) Du är jätte fin !

    SvaraRadera
  4. Dagens största kramfrån du ifrån mig. Jättestort Grattis!

    SvaraRadera
  5. *GRATTIS* bra jobbat kram från Vivi

    SvaraRadera
  6. Ett stort GRATTIS till dig! Du är bäst!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Jättestort GRATTIS och lycka till i den nya rollen! Puss och Kram / Mamsen

    SvaraRadera
  8. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Du kommer bli en helt fantastisk hälsopedagog, det vet jag! Du är verkligen bäst! KRAM

    SvaraRadera
  9. Grattis och sjukt snygg är du också. Vilken härlig resa ni ska göra :)

    SvaraRadera
  10. Vad roligt, stort Grattis tjejen!

    SvaraRadera
  11. WAAAAAOW!
    Minns hur du bloggade om din önskan om att få bli hälsopedagog! Nu ÄR du där!

    Stort GRATTIS! Du har gjort det jäkligt bra!
    Och även jag är helt övertygad om att du kommer att bli en alldeles fantastisk hälsopedagog!!!

    Så det strålar om dig! Du ser ut som hälsan själv :)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Ett stort, stort GRATTIS till din examen. Och vad himla snygg du är på bilden, en perfekt bild på en hälsopedagog.
    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera