fredag 28 maj 2010

Ikväll...


Skålar jag och läser om staden jag snart ska resa till!

10 kommentarer:

  1. Paris är en stad som jag oxå måste åka till en vacker dag. Skål.

    SvaraRadera
  2. Oh vad mysigt! Jag älskar den staden fast jag bara har varit där en gång!

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman!!!!!

    SvaraRadera
  4. Det gör du rätt i och jag skålar för dig jag med! Skål! Kram Vivi

    SvaraRadera
  5. Oh fy fabian, så mysigt......Paris...längtar tillbaka..
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skål och grattis och JA jag har invigt springskorna :)

    SvaraRadera
  7. Skål till dig från mig via cyberrymden. Vad kul med Paris!

    SvaraRadera
  8. Skål och Grattis till Examen, du är bäst. Skönt att ha en resa att se fram emot och njuta av ;) stor kram

    SvaraRadera
  9. Är tokig i JBJ också. Har varit på flera konserter jag också.
    Bra tjej du är!

    SvaraRadera