tisdag 23 mars 2010

"Prisa gud....

....nu kommer skatteåterbäringen!"
En kommentar ur Robin Hood som jag idag skriver under på!!
En mycket angenäm överraskning, och så himla tajmat!!
Får ju ingen lön i Juni!!

Afrodansen var helt OK, faktisk rätt kul! Och ganska jobbigt!
Perfekt uppvärmning före body pumpen.

Nu ska jag förbereda mej inför imorgon då jag ska hålla en föreläsning om motion för 35 personer... Ni som känner mej vet vad jag tycker (eller tyckte) om att prata inför grupp.
Men vet ni vad, något har hänt!!
Jag tycker det är roligt och utmanande!
Så kan det gå efter ett år på Hagaberg!

Och Marie KJ - sassa brassa eller??

7 kommentarer:

  1. Åh vad spännane. Lycka till imorgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer du fixa galant! :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med skatteåterbäring! Jag fruktar motsatsen för egen del, f----n. Håll tummarna :)

    SvaraRadera
  4. Hur gick föreläsningen då gumman?

    SvaraRadera
  5. Afrodans låter roligt.. men som du säger även tuff!!!
    Hoppas föreläsningen gick bra!! Spännande!! Skönt när man känner att man utvecklats till det bättre!! <3
    Kram!

    SvaraRadera