onsdag 10 mars 2010

Förändring!!


Ja, vilken förändring på bara ett par dagar!!!
Idag är jag på topp!!
Energin och motivationen fullkomligt flödar!

Har startat två hälsovägledningsprojekt idag, det käns superkul och jag känner mig kompetent som hälsopedagog.

Träningen har funkat bra hittills den här veckan. Har jag inte gått på pass har jag kört på crosstrainern. Maten känner jag mig också rätt så nöjd med, inte jättebra men "good enough" som nog får bli mitt nya motto!

Och, tillsist har våren börjat anas!
Solen skiner och värmer, krokusarna har tom börjat titta fram!!

I LOVE!!!

12 kommentarer:

  1. Härligt!

    Mottot låter vettigt tycker jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow! Är det dina krokusar? Det är ju för i bövelen snö överallt?

    SvaraRadera
  3. Vad härligt :o)
    Nu var det längesen jag besökte din blogg, vad fint du har gjort det här.
    I like it!
    Vacker bild förresten, man blir så GLAD :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Bor vi på samma gara? Eller är fotot från någon annat år? Men så skönt att allt är på topp! Kul att du känner dig redo som hälsopedagog! Grattis och kram! Vivi

    SvaraRadera
  5. Good enough tycker jag låter bra! Lagom är bäst:-) Kul att din motivation har kommit tillbaka, min börjar komma tillbaka så smått....Kram

    SvaraRadera
  6. Vi har ju samma motto!!! Telepati :0) Och visst är det ett bra motto, det BÄSTA!!!

    SvaraRadera
  7. Härligt att du har hittat energin igen.

    SvaraRadera
  8. Men så härligt!!
    men vart har du flyttat som hittar krokus nu ???
    Jag har liksom 40 cm snödrivor här...
    Men passa på och njut bara...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Saknar dig så mycket att jag har drömt om Peter:-D

    SvaraRadera
  10. Vad skönt att det känns bättre. Att krokusen kommit hos dig är orättvist tycker jag. Vi har massor av snö kvar på vår tomtplätt. Inga krokus i sikte :-(

    SvaraRadera
  11. du ger energi du :) good enough, ska försöka tänka så oftare jag med.

    SvaraRadera
  12. Neee du...du lurar oss....
    Inte krokus från i år....det är en gammal bild...visst?
    Kram Gissan

    SvaraRadera